Záruka, reklamace a vrácení zboží

V případě reklamace, poškození zásilky nebo vrácení zboží v zákonné lhůtě nás prosím kontaktujte na telefonním čísle +420 775 232 072 nebo e-mailem na info@terve.cz. Níže najdete podrobné informace, jak v těchto případech správně postupovat.

Záruka a reklamace

Na zboží poskytujeme standardní záruku 24 měsíců a začíná běžet dnem doručení zboží zákazníkovi. Záruka se vztahuje jen na výrobní vady.

Reklamované zboží zašlete nejlépe v původním obalu na níže uvedenou adresu našeho skladu a uchovejte si doklad o odeslání zásilky. Do balíčku prosím přibalte také vyplněný reklamační formulář a kopii faktury nebo dodacího listu, abychom věděli, že je zásilka od vás.

Poškozená zásilka

Viditelně poškozené zásilky nepřebírejte, případně sepište s kurýrem formulář "Zápis o škodě". Pokud není poškození viditelné na přepravním obalu a přesto je zboží po rozbalení poškozené, kontaktujte nás do 2 pracovních dnů na telefonním čísle +420 775 232 072.

Pro účely reklamace pořiďte fotodokumentaci balení, výplně balíku a poškozeného zboží a zašlete nám ji na e-mail info@terve.cz. Ponechte si také jak samotné zboží, tak i přepravní obal včetně všech výplní.

Vrácení zboží do 14 dní

Pokud chcete objednané zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dní od dodání, zašlete nám jej v originálním obalu s přiloženou kopií faktury nebo dodacího listu na níže uvedenou adresu. O odstoupení od smlouvy nás také neprodleně informujte e-mailem na info@terve.cz.

Odstoupení od smlouvy není možné u zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání a pro vaši potřebu. Za takové zboží se považuje zboží námi objednané u výrobce nebo dodavatele až na základě přijetí vaší objednávky. Takové zboží je na eshopu označeno jako zboží "na objednávku".

Po přijetí a kontrole zboží vám bankovním převodem vrátíme platbu i s náklady na doručení zboží k vám, které odpovídají nejlevnějšímu způsobu doručení zboží. Náklady na doručení vráceného zboží zpět na sklad hradíte vy.

Vrácené zboží musí být nepoškozené, neopotřebené a v originálním obalu. Pokud zboží nebude v uvedeném stavu, bude výše platby adekvátně snížena. Vrácením zboží vám vzniká povinnost vrátit i případné dárky zaslané společně s objednávkou.

Adresa pro reklamace a vrácení zboží

Mail Step a.s. (eshop Terve)
Do Čertous 2760/10
193 00 Praha 9
Česká republika


Novinky na váš e-mail:

Platba kartou
+420 775 232 072 info@terve.cz